Helgen i sammanfattning

Tidigt, tidigt i lördags morse bar det av. Efter 1½ timme i buss var vi framme på Solbacka.  Studentambassadörsinternat innebär många nya ansikten och en del gamla bekanta. Trevligt att få träffa F igen. Vi jobbade ett halvår tillsammans på studentkåren, men har knappt setts sen dess. Lördagen innebar mycket lära-känna-varandra och mycket repetition om man varit med ett par år. Men det var helt okej ändå och jag tror att jag kan vara nöjd med presentationen som M och jag höll för att visa hur vi brukar jobba. Trivs med att stå framför folk helt enkelt... Sammarbetsbanan funkade bra, trots att det blev repris från ifjol - jag gillar sådana övningar. Maten funkade, men det var inget speciellt. Frukostbuffén var som frukostbufféer ska vara, utan att vara alltför mycket. På söndagen fick vi sex timmar med kommunikationsutbildning, nyttigt och inte alltför mycket gammal skåpmat. På eftermiddagen bar det hem med bussen genom ett fantastiskt höstfint landskap. Min gamla åksjuka gjorde sig dock påmind, men från längst fram i bussen ser man ju rätt bra ;-) Sammanfattningsvis bra att vara borta, men som vanligt skönt att komma hem!
På kvällen ringde systeryster och bjöd in sig på middag, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0