Söndagsmacka

Med mycket lunchgryta, bröd och en skvätt glögg i magen var inte en stor söndagsmiddag det vi längtade mest efter när det blev mörkt (eller kanske snarare mörkare, mörkt har det väl varit hela dagen). Men äta bör man och allt det där... Min egen mackmakare drog igång smörgåsgrillen. Själv exprimenterade jag lite med rättika, men det måste ske vidare experiment innan de får komma upp här tror jag. Till min lilla experimenträtt serverades två goda varma mackor:

Varm macka 1: ost, charlottenlök, bacon och svartpepparsås.
Varm macka 2: mozarella, tomat och oliver.

Framför tv:n och med ett glas öl/cider (brittisk idag) blev det ett utmärkt söndagskvällsmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0