Höstpromenad

E åkte iväg för att jobba vid 17-tiden. Det är en konferens som han ska vara konfrencier/moderator/något liknande på som börjar nu ikväll och håller på till på tisdag. Han har dock bestämt sig för att sova hemma och inte på hotell som de andra, skönt. När han åkt gav jag mig ut på en promenad runt sjöarna här hemma. Det är 5 km när man går runt båda, en Hälsans stig. Ett utmärkt initiativ tycker jag då man blir lite sporrad av att veta hur långt det är och dessutom är det ju trevligt med bra promenadslingor. Ikväll så bjöd slingan dessutom på fin kvällssol och fina höstfärger. Middagsdags, det blir resterna av den gröna ärtsoppan och sen päron med lite ost tror jag bestämt. Trevlig kväll!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0