Jag hittade...

...en himla roliga grej under slösurfningen någon gång i början av veckan. Det är bloggen En bok för dagen som ordnar ett pocketbyte (tydligen har det funnits ett antal tidigare omgångar), Pocket & Prassel 3.0. Då en del av de blogginlägg som snurrat i huvudet under blogguppehållet nu i sommar handlat om böcker såg jag det som en god chans att lyfta in böcker i bloggen och bli lite bortskämd på samma gång. Idag fick jag ett mail om att det är igång. Särskilda frågor kommer besvaras imorgon och jag har också ambitionen att få till en lista på vad bokhyllan innehåller idagsläget.
Sen har jag förstås redan börjat spana och fifilura på bloggen vars hemliga bokvän jag är. Jätteroligt!

Psst... Du hemlige bokvän där ute i cyberrymden får gärna lämna ett litet spår i kommentarsfältet och är det något särskilt du undrar är det bara att fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0