Ett STORT tack!

Nu alldeles nyss blev jag klar så långt med tentan att jag fick öppna min julklappspåse! Vilket helt fantastiskt paket jag fått från "K", bild kommer imorgon (eller kanske snarare i helgen när tid finns) när ljuset är bättre, men jag ska se om jag kan räkan upp innehållet redan nu. Det var en bok (förstås) "En sorts kärlek" av R. Kluun, med ett bokmärke och ett julkort med motiveringen till varför jag fått just den boken, en bok som för övrigt bara svävat förbi tidigare, men som jag tror blir en alldeles utmärkt Helena-bok. Vidare fanns det en fin blom-reflex, ett litet sött skrivhäfte med en penna, en väldoftande tvål, en liten påse marsipantomtar, ett härligt rosa ljus, en påse te, en ask med vad jag tror är praliner, en påse chokladbiscotti och sist, men verkligen inte minst, två egenhändigt rullade (!!!) polkagrisar. Jag är alldeles överväldigad och väldigt, väldigt glad! Tänk att så mkt fint, trevligt och lyxigt kunde få plats en enda grön L-påse! Helt klart värt att kämpa klart med den där tentan för! Tusen tack, hemlige bokvän!

Kommentarer
Postat av: Hemlige bokvännen

Kul att du gillade paketet!! //K

2009-12-13 @ 13:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0