Kvällsmål

E kommer hem från Östergötland med ett sent tåg ikväll. Något litet lär vi dock behöva äta båda två. Jag har tagit fram två njalla-tunnbröd ur frysen och tänkte göra oss varsin fusk-pizza och servera med en kopp te. Man kan ju ha lite vad som helst på en sån. Jag har tänkt mig ett tunnt lager tomatpuré i botten, skivad färsk tomat, skivad rödlök, några skivor salami, några skivade svarta oliver, lite kapris och sen toppa med lite rivna ostrester. Salamin har jag köpt idag, allt annat fanns hemma sen tidigare. Jag tror att det kommer bli alldeles utmärkt!
Trevlig söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: viola (på Viktklubb)

Kikar in och snor helt enkelt idén på din fusk-pizza, det lät så himla gott! Fast jag gör den på det tunnbröd som jag får tag i, då jag inte vet vad "njalla-tunnbröd" är för något.

Jag önskar dig en trevlig helg!

=)

2009-01-30 @ 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0