Guide

Tidigare nämnda kusin K med familj kommer låna vår lägenhet i helgen medan vi är hos D&A på Västkusten. Det, och inlägget om Lakritsroten, fick mig att komma ihåg en gammal hemsideidé som jag hade för rätt så många år sen, liksom före bloggarnas intåg i tillvaron. En egen guide till min hemstad med just mina favoriter av olika slag - troligen en ganska spretig historia med en soppa av Solna och innerstad, men varför inte. De flesta (nu låter det som det är jättejättemånga vilket inte alls är sant...) läsarna känner sig väl också rätt hemma i Stockholm, men personliga små tips borde ju kunna funka ändå. Tror jag ska fundera vidare på formerna, men det kommer absolut mera. Några tips eller idéer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0