Innomhuspool

I fredags skojade vi om att det blev pool på terassen utanför kontoret av allt regn, men å andra sidan skulle det ju sitta fint om sommaren blir solig och varm. Vattnet rann dock undan relativt fort när det blev uppehåll. Nu vet jag vart det rann, idag är det nämligen pool innomhus istället. Någon snäll (väktare?) har lagt kartong på pölarna i helgen, men det känns ändå sådär... De på golvet lokaliserade datorerna verkar dock ha klarat sig.

Nåja, dags att ringa någon som kan reda ut det hela...
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej där!

Det var inte igår... Hur är läget? Såg en blänkare på Facebook om din bloggadress så jag var ju tvungen att kika förbi.

Läste att även du kommit på att du inte vill sysselsätta sig som ingenjör - och då är vi två! Själv slutade jag på KTH för ett par månader sedan och är just nu tillbaka på en tidigare arbetsplats där jag trivs som fisken i vattnet.



Jag bloggar inte helt officiellt (d.v.s. adressen står inte på FB... ännu) men titta gärna förbi vettja!



Sköt om dig!

Kram

Anna

2009-06-15 @ 09:50:39
URL: http://stockholmskakan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0