Anteckningar från en liten fiat

Efter en hel del runtsläpande tog jag mig tillslut igenom boken. Inte för att den på något sätt är dålig, den är smårolig mest hela tiden, men den känndes lång och kanske var det inte heller riktigt något som drog handlingen framåt, ni vet , något sånt där som gör att man måste läsa en sida till och en till... Historien om Piotr och hans kamrater och deras bilresa i Polen kan nog bäst sammanfatas som rolig och läsvärd, men lite tunn. Författarens (eller kanske snarare pseudonymens om jag förstått saken rätt) första bok "Hjälp jag heter Zbigniew" vill jag minnas som snäppet bättre så om du bara ska läsa en börja med den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0