Téet i Pocket & Prasselpaketet

Téet som jag fick med min gröna påse tidigare i veckan var ett Lipton grönt med citrus, hittar dock inge bra länk på deras hemsida. Hur som helst var det himla gott. Jag var lite skeptisk innan eftersom jag tycker att grönt te med citron smakar / luktar lite väl mycket som citronparfymerade våtservetter, men det här var något helt annat. Det smakar citrus och inte citron, lite som en karamell, men ändå inte sött - jättegott! Två av fyra påsar har hittills gått åt och jag tror att jag får köpa en packe själv sen. Tack snälla bokvännen för att jag fick prova, för av ovan nämnda anledning hade jag nog inte valt det själv i affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0