Till bokvännen...

(och er andra också för den delen)
Min hemliga bokvän frågade vad jag hade för intressen och jag ska försöka ge något slags svar.
Som man kanske kan förstå av bloggen ligger mat & matlagning högt i kurs (kokböckerna kom inte med i bokhyllan för jag tänkte att det inte är fokus på dem, det är en last jag har att köpa kokböcker i tid och otid), liksom bra böcker. Jag umgås gärna med nära och kära, tränar en hel del (Friskis & Svettis, löpning, cykling osv.), tycker om att resa och så är jag nog vad man skulle kunna kalla friluftsmänniska. Jag är intresserad av naturvetenskap och teknik och trodde länge att jag skulle bli ingenjör, men har nu precis påbörjat socionomutbildningen och ser fram emot att få jobba med alla möjliga sorters människor.
Hmn... Vet inte om det var en riktigt bra beskrivning, du får fråga mer om du undrar mer helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0