Äntligen paket!

Så kom det då tillslut mitt sista Pocket och prassel-paket. Jag hade nästan börjat misströsta, men idag låg äntligen avin på dörrmattan - och vilket bra paket sen! Det innehöll två böcker Utan en tanke av Lotta Thell och Saknad av Karin Alvtegen. Den första har jag inte hört talas om, men den verkar intressant - det här med behandlingshem och liknande kommer vi in en del på i skolan. Den andra har jag hört namnet på och jag tror även jag har läst något annat av författaren även om jag inte kan komma på namnet just. Jag tror att den boken blir alldeles utmärkt just för att det är en som jag inte hade valt själv, ska bli spännande att läsa! Dessutom innehöll paketet en påse Taco-kryddmix, två dubbelcenter (varav en med mintsmak, vilket jag inte har provat då jag fastnat helt för plopp saltlakrits och köpt den istället så det ska bli spännande att prova!) och världens finaste strumpor med kor!

TACK så hemskt mycket kära bokvän!
Jag har försökt luska ut vem du är, men jag är inte säker så jag vågar inte gissa... Hur som helst har dina paket lyst upp min höst och jag hoppas verkligen att du också har fått bra paket. Fritt fram att avslöja sig nu alltså!



Kommentarer
Postat av: Therese

Hej min vän! Det har varit mig ett sant nöje att skämma bort dig med dessa tre paket. Hoppas att du är riktigt nöjd! Hoppas du gillar Thells bok. Jag tyckte den var mycket bra! Kramis

2009-11-20 @ 20:03:10
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0