Brevlådorna

Det här inlägget har fått ligga och trycka för att inte avslöja när jag skickade iväg mitt PoP 2-paket. Hur som helst, nu borde alla paket i den här omgången vara postade så nu får det komma... Jag skulle helt oskyldigt posta min ganska välfyllda gröna posten-påse i storlek m. En del brevlådor försvinner ju helt just nu, andra byter tömningstider och lite så. Sen tidigare vet jag att man måste ha den större sortens lådor för att få in sånna där paket, men de av den sorten i min närhet skulle inte försvinna. Däremot hade de också blivit utbytta, till någon ny, halvstor sort. En sort där det är en sån där begränsning så man inte får in så mkt mer än vanliga brev. Den gröna påsen fick snällt följa med mig till skolan, vidare till jobbet och även på träning innan jag fann rätt sorts låda (den där som är låda ända ner till marken) och kunde posta den... Och den stackars bokkompisen fick nog vänta en dag extra p.g.a. detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0