Te-tips

Det är svårt att plugga när det låter som de flyger runt med en hellikopter i lägenheten ovanför, jag antar att de slipar golv eller så, störande. En kopp te kan ju om inte annat hjälpa upp humöret lite grann. Har kört mest löste, mest från Friggs, på sistone. Men vid ett besök hos Hermans (som för övrigt är en trevlig liten eko-butik som har det mesta) hittade jag Kung Markattas vita äppelte, till helt okej pris dessutom, 19 kronor för 20 påsar. Det är ett himla gott te och påsar är ju att föredra när jag tar med till skolan. Rekommenderas!



Kommentarer
Postat av: Bettan

Gillar du grönt te kan jag rekommendera NKs gröna te med smak av champagne. Riktigt gott. Men jag vet i och för sig inte hur eko/reko det är.. :)

2009-10-13 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0