En ganska vanlig dag...

Jag håller på och försöker hitta någon slags balans i mitt så kallade nya liv. Balans är en svår konst (fråga tjejen som inte kunde stå på ett ben när man skulle det på fyraårskontrollen), men det känns som det hela börjar stabilisera sig. Igår blev det en såndär balansmässigt bra dag.

Tidig morgon, det är någon slags hatkärlek mellan mig och sådana, men allt som oftast funkar det ändå bäst om jag kommer upp tidigt.
Lite förberedelser inför dagens plugg.
Möta grupparbetesgruppen i Sumpan vid halv nio, gå till Socialtjänsten i Solna.
Träffa trevliga socionomer och intervjua dem. Positivt överaskad av kontoret och människorna.
Ta med gruppen hem och där sammanfatta intervjun och jobba vidare med arbetet fram till lunch.
Värma en god matlåda och äta slösurfandes i soffan.
Cykla till jobbet på KTH i ett helt fantastiskt väder. Linne i september, sånt gillar jag.
Jobba i tre timmar.
Cykla vidare, i det fortfarande lika fantastiska vädret, till gymmet på F&S KI.
Träna en dryg timme och stretcha ordentligt.
Cykla hemåt med ett stopp i fina Kyrkans hus för att rösta.
Komma hem till bästa E som har maten klar.
Mat i soffan.
Lite mer jobb med rapporten. Mamma ringde mitti alltihop.
Slut på dagen. Nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0