Back on track...

Det hinner hända en hel del på sex veckor och ingen direkt idé att försöka sammanfatta, men det kommer säkert små glimtar här och där. Nytt år innebar inte ny termin för min del utan 1½ veckas tentaplugg innan det blev  några lediga dagar och sen ny termin. Nu är även den i full gång, vilket känns bra. Avslutar KTH-jobbet den här veckan, vilket betyder att det med största sannolikhet (om det inte dyker upp något annat spännande) bara blir ett extrajobb den här terminen - mer flexibelt eftersom jag troligen kan jobba mer när jag har mer tid och vice versa istället för 10 h varje vecka som det andra varit. Jag är positiv även om det varit bra och bekväma pengar... Förhoppningsvis leder det till lite mer tid för annat.

Det av årets projekt som jag hoppas kommer synas mest i bloggen är matlistorna. Veckomatsedel är ju himla inne och finns i var och varannan blogg. Vi har diskuterat det fram och tillbaka här hemma och slutsatsen blir att vi försöker att göra en lista för veckan som kommer på söndagen, men utan att säga att det blir något specifikt just på tisdag... Ordentliga listor gjordes också för vecka 1 & 2, förra veckan och till viss mån även den här blev sönderslagna av en mängd andra aktiviteter. Tänkte dock att ni skulle få de tidigare retroaktivt tills jag är ikapp. Håll till godo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0