Jag har fått paket...




Och bokvännen lyckades pricka alldeles fantatstiskt bra! Paketet (som världens snällaste E gick och hämtade medan jag lagade mat) innehöll två böcker; Rädda Felix som jag hade önskat och sen Freja - Sagan om Valhalla. Jag har inte läst något av Johanne Hildebrandt, men har lånat Älskade Krig av N så den ligger i pipen, men det som är roligare är att jag surfade runt bland PoP-deltagarna igår och såg att någon hade fått just Freja i sitt senaste paket och tänkte att den borde jag läsa... Det visste du alltså före mig, bokvännen. Utöver böckerna var det ett väldigt fint bokmärke (tänkte jag också på igår när jag tittade på den avrivna biten av vårrusetnummerlappen som just nu agerar bokmärke), en dubbeldaim & en dubbeljapp (säkra kort, bara det faktum att jag just nu för matdagbok hindrar mig från att sluka båda på en gång) och en påse med vitlök-dippblandning. Hur bra som helst ju! Tack så hemskt mycket!

Och du, bokvännen, jag litar helt på att du väljer bra saker - om man får önska vore det kul med någon av dina personliga favoriter i det sista paketet. Jag är för övrigt sjukt nyfiken på vem du är, den enda (mej vetterliga) ledtråden jag hittills fått är poststämpeln som leder mig till de södra delarna av landet... Jag fortsätter att surfa runt bland deltagarna, men vi är 49 stycken så även om jag kan räkna bort mig själv och troligen även den som jag skickar till så är det 47 stycken kvar... Jag får fortsätta klura helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Bokvännen

Ja, det stämmer att jag bor söderut! En annan ledtråd är att jag har en renodlad bokblogg, skriver alltså bara om böcker. =) Kul att du gillade paketet. Nästa pak+e

t får väl bli en nyttigare variant måhända! =)

2009-10-14 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0